Bengt-Alfreds Tankesmedja

Alla inlägg under juli 2009

Av Bengt - 19 juli 2009 16:05

   

Hej alla mina bloggvänner  och andra som har intresse av min blogg!

 

Först hjärtligt tack för all kommentarer jag fått under denna tid jag varit borta från min blogg!.

 

Jag har varit på Hökåsen   sen har jag varit hos Marlene och hennes man har lagat och bytt delar i datorn. I förrgår köpte jag en ny skärm så det går att se då den gamla inte gick att använda. Det är en bildskärm som även är en TV som kan gå på husvagnens 12 volts batteri.( se bild)! Min husbil har jag sålt och köpt en LITEN husvagn i stället (se bild!).

Nu ställer jag kosan till Polen och är inte tillbaka förrän efter mitten av Augusti.

Jag har varit och läst era bloggar men inte kunnat få så lång tid på lånade datorer att jag

kunnat kommentera.

Till hösten hoppas jag att allt blir som innan min dator kolappsäde liksom bildskärm.

Tyvärr hinner jag inte kommentera hos er nu heller. Måste packa m.m !

 

Nu önskar jag att ni mår riktigt bra, är friska och lyckliga på alla de sätt och vis här en stor kram från mig tills vi ses igen! 

  

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards