Bengt-Alfreds Tankesmedja

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Fruktansvärt!

Av Bengt - 20 april 2012 18:51

 


Var så god tag en bit till!


Här är bevis på hur människor kan vara funtade. Människor som vi har givit förtroende att sitta

I vår Svenska riksdag. Människor som kan ha en ministerpost som i detta fall kulturminister.

Människor som kan stå skrattande äta av denna tårta sidan om den efter att ha skurit en stor bit av den.

En tårta utgörande av en svart kvinnas hemska skrikande av smärta när de skär i hennes sköte

 för att smakligt  med god aptit njuta av sin tårtbit.

Det äcklar mig så att jag kan inte smida mer om detta påhitt!


Trotts mitt detta smidande önskar jag er en underbar helg. Kram!  

 
 
Bettan

Bettan

20 april 2012 20:03

Ja detta var nog något av det mest smaklösa som jag sett. Men konstigt nog är jag inte förvånad. Utan tycker sverige har blivit ett skamligt land =(.

Hoppas att du inom det närmsta ska få rättelse i detta med din bil =(.
Önskar dig en god helg. Kram på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

20 april 2012 22:24

Förbluffad ledsen och förbannad blir man över att någon av kvinna född kan ha så dåligt omdöme och brist på fantasi för att ge sig till att skära i och ÄTA av denna hemska vidriga tårta! Det är så man vill spy -konstverk eller ej!
Nu blir det ingen tårta alls här på ett långsamt tag;-)

Kram och ha en trevlig helg trots allt.

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 april 2012 23:49

Det har gått över styr på många områden, men detta du skriver om var nog det vidrigaste jag har sett på TV, skulle inte ta en tugga av detta osmakliga konstverk. Bra att även du reagerade på detta sjuka svineri.
God natt kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Kjell E

Kjell E

22 april 2012 07:44

Det måste vara nåt genetiskt fel på dem Reinfeldt anförtror höga poster. Inga klockor som ringer. Dags att byta kulturminister igen?
De ständiga bytena, när de gamla gjort bort sig, döljer ju inte ett grundläggande dåligt beteende.

http://www.nabbsjuan.bloggplatsen.senabbsjuan.bloggplatse

 
Corina

Corina

22 april 2012 14:39

Man saknar liksom ord för detta sjuka tilltag ! Konst, bah...enbart smaklöst i mina ögon i alla fall....kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

23 april 2012 10:10

Hej Bengt Ja det var aningslöst av henne verkligen, Sen var det riktigt illa av de som gjorde tårtan demonstrera mot saker bör man nog göra på annat sätt än just det de är ju lika skyldiga de,

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

24 april 2012 10:09

God tisdagsmorgon på dig. Hoppas du sovit ikapp dig såg du var trött igår kväll. Så är det ibland bara sängen som hjälper då.Här är det äntligen fint väder idag för i går var det riktigt illa det blixtrade och åskade och haglade hela dagen i går eländigt aprilväder.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bengt - 28 maj 2017 10:39

Så kom vi till slutet av denna levnadshistoria...   Natten till den 24 maj lämnade min far Bengt Andersson oss efter 3 veckors intensiv-vård. Stilla och lugnt utan ångest eller smärtor i sömnen precis som han önskade.     Det är med stor so...

Av Bengt - 8 april 2016 12:53

    Är det dags igen med en invasion av Ryssland inom de närmaste seklerna?  Alltså ett tredje världskrig! Ja, jag bara undrar lite när man ser på historien och vad som händer i dag. Historiskt sätt för att då bara nämna Carl den tolfte, N...

Av Bengt - 4 april 2016 21:22

    Nu först när jag börjar inlägget får jag tala om att den där gasoldammsugaren givetvis bara går att dammsuga med DEN FÖRSTE APRIL!       Det är så svårt att börja blogga. Vet inte hur jag ska skriva, flödet har liksom försvunnit och ...

Av Bengt - 1 april 2016 00:23


  Hej på er alla bloggvänner  som kan finnas kvar. Mitt bloggande tog plötsligt slut. Ja det gick faktiskt inte att blogga utan datorn som pajade. Sen har det varit det än det ena och än det andra som hindrat att vara inne på bloggen. Nu ...

Av Bengt - 30 december 2015 12:28


    Önskar er ett gott slut på detta förflutna år!   Så Välkommen till år 2016 med hopp att det blir ett riktigt härligt år!   Vi hörs och ses igen sen på det nya år med nya upplevelser!    Stor nyårskram till er mina vänner! ...

Presentation

Om bloggen

Mitt liv och tankar. Börja gärna med ett gossebarn föds! Sen är det bara att klicka sig framåt fortsättning följer! Prova också gärna någon kategori som verkar intressant av mina levnadshistorier. Eller någon av de andra kategorierna som ser intressanta ut. Hoppas ni får glädja av att ta del av mina så kallade smiden! Ha det bra!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards